تبلیغات :::…:::….

حتما تا به حال در محیط کار و یا در خانه با قطعی ناگهانی برق مواجه شده‌اید. از کار افتادگی ناگهانی تجهیزات الکترونیکی می‌تواند آسیب‌های جدی به همراه داشته باشد.

تمامی دستگاه‌های الکترونیکی که به صورت روزانه برای برقراری ارتباط، امنیت و سرگرمی از آن‌ها استفاده می‌کنید، به دلیل قطعی ناگهانی برق، نوسانات و نویز در معرض آسیب قرار دارند. یک دستگاه یو پی اس مناسب می‌تواند از بروز این اختلالات جلوگیری کرده و عمر و بازدهی وسایل و تجهیزات الکترونیکی شما را بالا ببرد.

در محیط کار و مراکز اداری قطعی ناگهانی برق می‌تواند خسارات مالی زیادی را به شرکت وارد کند، چرا که سیستم‌ها ممکن برای چندین ساعت از دسترس خارج شود و یا اطلاعات آن‌ها به دلیل توقف ناگهانی کار دستگاه از دست برود. در چنین مواقعی وجود یک منبع تغذیه پشتیبان بدون وقفه می‌تواند از بروز هرگونه خسارت جلوگیری کند و راندمان کاری را بالا ببرد.

همچنین، در مراکز مهم صنعتی که آمپراژ و برقدهی دستگاه‌ها بسیار اهمیت دارد، توقف ناگهانی جریان برق می‌تواند فاجعه‌بار باشد. در کارخانه‌ها و مراکز صنعتی، دستگاه‌ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند و تامین یک نیروی برق پشتیبان که از وجود نوسانات و قطعی جلوگیری کند، بسیار ضروری است.

دستگاه یو پی اس به عنوان یک پشتیبان امن به شما کمک می‌کند تا در شرایط اضطراری در منزل و محل کار خود از انرژی کافی برای راه‌ اندازی دستگاه‌های الکترونیکی خود برخوردار باشید.

قطعی برق چه تاثیری بر تجهیزات و دستگاه‌های الکترونیکی دارد؟

قطعی ناگهانی برق می‌تواند مشکلات بزرگی را در خانه و محل کار ایجاد کند. از کار افتادن وسایل ارتباطی، از دست دادن داده‌ها در دیتاسنترها، کاهش بهره‌وری و حتی امنیت از پیامد‌های قطع ناگهانی برق است.

جدا از تمام این مشکلات، قطعی برق می‌تواند تجهیزات حساس الکترونیکی را در معرض خطر قرار دهد. اگرچه امروزه بسیاری از وسایل الکترونیکی دارای محافظ برق هستند که باعث می‌شود در این شرایط کمتر آسیب ببینند، اما باز هم خطرهای ناشی از نوسانات برقی و تداخلات الکتریکی، سلامت و عمر مفید این تجهیزات را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

قطع ناگهانی برق می‌تواند باعث آسیب به قطعات حساس تجهیزات الکترونیکی مانند هارد دیسک، مادر بورد و کارت‌های گرافیکی شود. همچنین، در برخی موارد نوسانات برقی می‌تواند منجر به سوختگی دستگاه شود که می‌تواند خسارت مالی بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

در دیتاسنترها و تمامی مراکزی که به صورت مکرر داده جدید ثبت می‌کنند، از کار افتادن ناگهانی برق می‌تواند باعث از بین رفتن داده‌ها شود و در برخی موارد ممکن است فایل‌های موجود در هارد آسیب ببیند.

در مراکز خدماتی مانند بیمارستان‌ها که همواره از وسایل و تجهیزات الکترونیکی استفاده می‌شود، قطعی برق می‌تواند در برنامه‌ها و فرایندهای جاری اختلال جدی بوجود بیاورد.

در صورت نبود یک منبع برق پشتیبان و ایجاد خسارت، هزینه تعمیر و یا جایگزینی دستگاه‌ها و تجهیزات می‌تواند بسیار بالا باشد و در مواردی داده‌های از دست رفته غیرقابل بازیابی خواهند بود.

برای جلوگیری از وقوع این مشکلات و اختلالات، بهترین راه تهیه یک باتری یو پی اس مناسب برای سیستم‌ها است تا از بروز آسیب و خسارت جلوگیری شود.

دستگاه یو پی اس در چه مراکزی کاربرد دارد؟

  1. بیمارستان‌ها و مراکز درمانی

در یمارستان‌ها، دستگاه یو پی اس برای تامین برق و حفظ تداوم عملکرد دستگاه‌های پزشکی مهم مانند دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات جراحی استفاده میشود. این دستگاه‌ها باید به صورت مداوم به برق شهری متصل باشند تا عملکرد صحیح خود را حفظ کنند.

حتی یک ثانیه قطعی برق در شرایط بحرانی می‌تواند جان بیماران و مراجعین را به خطر بی‌اندازد. با داشتن یک منبع تغذیه پشتیبان اطمینان حاصل می‌شود که هیچگونه قطعی برقی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی رخ نمی‌دهد.

  1. دیتاسنتر‌ها

در مراکز داده برای جلوگیری از توقف کارکرد سرور‌ها و تجهیزات شبکه از دستگاه یو پی اس استفاده می‌شود. این مراکز معمولا دارای حجم بالایی از اطلاعات هستند که می‌تواند بسیار حساس باشد و از دست رفتن آن‌ها خسارت مالی زیادی را به مجموعه وارد کند. یو پی اس با تامین انرژی مناسب در زمان قطعی برق به مصرف‌کنندگان این اطمینان را می‌دهد که سیستم‌ها در شرایط اضطراری بدون وقفه به کار خود ادامه خواهند داد.

  1. صنایع و کارخانه‌ها

برای جلوگیری از آسیب به تجهیزات و ماشین‌آلات خط تولید در صنایع و کارخانه‌ها، می توان از دستگاه یو پی اس مناسب استفاده کرد. قطع ناگهانی برق باعث توقف تولید و آسیب به تجهیزات می‌شود که می‌تواند خسارت مالی زیادی را به همراه داشته باشد و در این مواقع، هزینه تعمیر و یا جایگزینی دستگاه‌ها بسیار بالا است. با استفاده از یک منبع پشتیبان، نه تنها از بروز مشکلات جلوگیری می‌شود، بلکه راندمان کاری مجموعه نیز بالاتر می‌رود.

  1. سیستمهای امنیتی

برای تداوم عملکرد دوربین های امنیتی و سیستم ‌های هشدار، دستگاه یو پی اس بهترین گزینه برای شماست. سیستم‌های امنیتی که شامل دوربین‌های مداربسته، سنسورهای حرکتی و سیستم‌های هشدار دهنده است، نیاز به تامین برق مداوم دارد. با نصب یک دستگاه یو پی اس مناسب این تجهیزات قادر خواهند بود تا در هر شرایطی فعال باقی بمانند.

  1. آموزشگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها

در مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه برای تامین برق تجهیزات آموزشی و کامپیوتری، می‌توان از دستگاه یو پی اس استفاده کرد تا از توقف روند آموزش جلوگیری شود.

  1. مراکز تجاری

در مراکز تجاری و فروشگاه‌ها، استفاده از دستگاه یو پی اس برای حفظ عملکرد سیستم‌های پرداخت و سیستم‌های امنیتی ضروری است. در مراکز خدماتی اختلال در تجهیزات الکترونیکی می‌تواند خسارت مالی زیادی به بار بیاورد، چرا که در صورت قطعی برق به مدت طولانی سرویس دهی مختل شده و احتمال آسیب به کالاها نیز وجود دارد.

  1. منازل

برای تامین برق وسایل الکترونیکی مانند وسایل ارتباطی، سرگرمی و امنیتی ساختمان باید از یک دستگاه یو پی اس مناسب استفاده کنید. با داشتن یک منبع تغذیه همیشگی، ساکنان قادر خواهند بود تا در زمان قطعی برق از وسایل الکترونیکی خود استفاده کنند.

چگونه یک باتری یو پی اس مناسب برای خود تهیه کنیم؟

در هنگام خرید باتری یو پی اس باید به موارد گوناگونی توجه کنید. عمر باتری، ظرفیت و زمان پشتیبانی، شرایط نگهداری و زمان شارژ و دشارژ از مواردی هستند که بسیار حائز اهمیت‌اند. ما در مجموعه بازرگانی هانیکا، با ارائه بهترین برند‌های روز دنیا، به شما کمک می‌کنیم تا بهترین انتخاب را در خرید باتری یو پی اس داشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی ذکر شده با مشاوران مجموعه هانیکا تماس بگیرید و با استفاده از راهنمایی‌های افراد متخصص، بهترین انتخاب را داشته باشید.

02144001200

09900100987

source

توسط namov.ir