به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص) امسال دومین جشن بزرگ «مهمانی امت احمد (ص)» با حضور پرشور مردم متدین و ولایتمدار سنندج برگزار شد.

جشن بزرگ مهمانی امت احمد (ص) جمعه ۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۶ در پیاده راه فردوسی شهر سنندج با حضور غرفه و موکب‌های مردمی و هنرمندان و خوانندگان و دف نوازان و مردم شهر سنندج آغاز شد.

اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برای کودکان، دف نوازی و مولودی خوانی، تئاتر و نمایش، موسیقی و شعبده‌بازی در این مراسم اجرا شد و در حاشیه جشن غرفه‌های فرهنگی و پذیرایی برای عموم مردم برپا بود.

مسئول غرفه حوزه ریحانة النبی در غرفه مردمی مستقر در پیاده‌راه فردوسی سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در این غرفه انجام کار نقاشی و گریم صورت برای بچه‌ها انجام می‌شود.

سارا اکبرنژاد افزود: محوریت و موضوع فعالیت ما در این غرفه فلسطین و پیامبر اکرم است.

وی بیان کرد: برای مراجعین دختر بسته فرهنگی شامل گیره سر و برای پسرها پیکسل در نظر گرفتیم که به همه مراجعه کنندگان اهدا خواهد شد.

وی عنوان کرد: ۴ نفر از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب در این غرفه مستقر شدند. گفتنی است، سال قبل ۸۴ غرفه در مهمانی امت احمد برپا شد، و امسال پیش بینی برای حضور بیش از ۱۰۰ غرفه توسط تشکل‌های مردمی و قرآنی شهر و روستاهای استان در سه بخش پذیرایی، فرهنگی و اجتماعی بود.

source

توسط namov.ir