تولید محتوا
دیدگاه ثابت نیست پویا و برای رشد ضروری است.
getty سال‌ها پیش از شریکی استقبال کردیم که تنها چند ماه پس از شروع به کار شرکت ما، یک سفارش 300000 دلاری را بسته بود. به نظر می رسد مانند یک تغییر بزرگ؟ بجوش، مرد بزرگ. در آن نقطه برای ما همه چیز در دنیا معنی داشت. او فروش را کاملاً به تنهایی انجام داد – و به عنوان یک شریک، دقیقاً می دانست که این برای ما چه معنایی دارد، از جمله حاشیه سود، که استاندارد جدیدی را برای حرکت رو به جلو برای ما تعیین می کند.
با نیت خوب، یکی از شرکای دیگر ما، که دو سال بیشتر در تصدی مسئولیت داشت، واقعاً می خواست به او نشان دهد که شرکت چقدر از تلاش های او قدردانی می کند. با نیت خوب، او سرکشی کرد و از طرف شرکت، به شریک جدید با هدفون بلوتوثی برای جشن پیروزی جایزه داد. هیچ غرامت نقدی یا پاداشی وجود نداشت. پسر عطا او سخت افزار بلوتوثی بود به عنوان مجرای برای شریک ما تا U2 را در هواپیما منفجر کند.
این شریک سابق هیچ سرنخی نداشت که چه نوع پاداشی برای فرود چنین معامله بزرگی مناسب است. حتی مهمتر از آن، ارائه یک انگیزه منصفانه یا بیش از حد می توانست یک کاتالیزور بزرگ برای رشد باشد و این مدیر اجرایی را برای بستن معاملات بیشتر تشویق کند! او این توانایی را نداشت که ببیند رهبری در هر کسب و کاری مستلزم توانایی دیدن چیزها از دیدگاه دیگران است.
او فاقد آگاهی بود که دنیا را از چشم دیگران ببیند، و بگذارید فقط بگوییم، اجازه دهید ناامنی او از موفقیت دیگران بر انجام کار درست غلبه کند.
رهبری خوب نیازمند هوش هیجانی (EQ) است – توانایی درک و مدیریت احساسات خود و دیگران. این در مورد خودآگاهی، خودتنظیمی، انگیزه، همدلی و مهارت های اجتماعی است.
بیشتر برای شما آگاتا همه جانبه» بررسی اولین سری 2 قسمتی: من با احتیاط خوشبین هستم شانس، مسابقات و عملکردهای سری 2024 WNBA برای تماشا و شرط بندی کاهش نرخ نیم درصدی فدرال رزرو می تواند به معنای نگرانی باشد. تصور کنید یک مدیر با سندروم باشگاه شنیده شده است از آن؟ کسانی که دنیایشان حول یک سبک زندگی مجلل می چرخد ​​در حالی که مبارزات دیگران نامرئی است، مبتلا به سندرم کانتری کلاب تشخیص داده می شوند. اگر از یک پروژه بازسازی در بال غربی باشگاه کشور خود شکایت دارید، در حالی که تیم شما فقط در تلاش است تا از آن عبور کند، شما فقط از تماس خارج نیستید. تو داری به کینه دامن میزنی
با گوش دادن به دیدگاه های مختلف و اجتناب از اتاق پژواک، دیدگاه های جدید را در آغوش بگیرید. نظرات مختلف بینش های منحصر به فردی را ارائه می دهند که اگر با ذهن باز گوش دهید به موفقیت کمک می کند. شما می توانید با در نظر گرفتن دیدگاه های مختلف، حل مسئله، خلاقیت و همدلی را بهبود ببخشید. اگر مورد علاقه باشد، برای نمایش سریع جذابیت نیز هک بدی نیست.
بنابراین، به یاد داشته باشید: دیدگاه ثابت نیست. پویا و برای رشد ضروری است. در اینجا یک چیز ثابت است: EQ. ذهن خود را باز کنید، از دام تنگ نظری دوری کنید و اجازه ندهید که نفس شما را کور کند. چه در حال بستن قراردادها باشید و چه در حال مدیریت یک تیم باشید، دیدن فراتر از بینی شما می تواند تفاوت بین درخشش و یک جکاسی کامل باشد.
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. دیمون استافورد به عنوان مدیر عامل آلپاین اینتل، دیمون استافورد مسئول ایجاد جهت گیری استراتژیک، اجرای طرح های رشد و نظارت بر تیم مدیریت اجرایی است. او سازمان را با اشتیاق خود برای ایجاد رشد مقیاس‌پذیر و سودآور از طریق ترکیبی از افراد، توسعه نرم‌افزار و اتوماسیون فرآیند رهبری می‌کند. او بنیان‌گذار چندین رهبر بازار در فضای ادعای مالکیت، HVACi، StrikeCheck و CCG IQ است. مهارت‌های رهبری دیمون، CCG IQ را از طریق شش معامله ادغام و اکتساب هدایت کرد. قبل از تأسیس CCG IQ و مجموعه خدمات آن در سال 2011، دیمون در IBM و EMC نقش داشت. او به پردازش، فناوری و ایجاد نرم‌افزار داده اختصاصی اختصاص یافت، که فلسفه CCG IQ، اکنون پلتفرم فناوری آلپاین اینتل را پایه‌گذاری کرد. دیمون بومی کارولینای شمالی است و دارای مدرک مدیریت بازرگانی از دانشگاه کارولینای شرقی است. >

توسط namov