به گزارش خبرنگار مهر، در این تجمع که شامگاه چهارشنبه در محل مهدیه اردبیل برگزار شد، اردبیلی‌ها با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا اقدام شنیع صهیونیسم خبیث را در ترور رئیس دفتر سیاسی حماس محکوم و خواستار پاسخ کوبنده کشورمان به میهمان‌کشی سفاکانه شدند.

در این مراسم مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، اظهار کرد: حرکت ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه از رهبران حماس نشان از درماندگی این رژیم جعلی و غاصب است که در ۱۰ ماه اخیر زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم غزه و فلسطین را به کام مرگ فرستاده‌اند.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده خاطرنشان کرد: برای آزادی قدس شریف تنها راه علاج و چاره مقاومت در برابر زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی است تا آمال و آرزوهای سران این رژیم کودک‌کش به تاراج برود.

وی گفت: سران رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند تا با ترور در لبنان، ایران و سوریه بر شکست‌ها و ناکامی‌های خود سرپوش بگذارد و از این شرایط سخت فرار کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با محکومیت ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه افزود: این اقدام حرکتی بزدلانه برای شکستن جبهه مقاومت است اما آزادیخواهان دنیا اجازه نخواهند داد تا راه مقاومت بسته شده و یا این مسیر به انحراف برود.

حجت‌الاسلام جعفرزاده بیان کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح پاسخی کوبنده به این حرکت ناجوانمردانه داده خواهد شد تا شاهد تکرار چنین رویدادهای تلخ و ناگوار نباشیم.

در این تجمع که به صورت خودجوش و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، شرکت کنندگان خواستار پاسخ دندان‌شکن جمهوری اسلامی ایران به یاوه‌گویی‌های صهیونیسم جهانی شدند.

source

توسط namov.ir