تولید محتوا

دنیای بازاریابی هر روز در حال تغییر است. ابزارها و فن‌آوری‌های جدید پدیدار می‌شوند، متفکران تازه‌کار روی تاکتیک‌های قدیمی چرخش‌های جدیدی می‌زنند، و نوار کیفیت همچنان بالا می‌رود، زیرا مخاطبان در همه جا در یک روز بیشتر از آنچه که می‌توانند پردازش کنند، در معرض محتوای بیشتری قرار می‌گیرند.
با وجود همه تغییراتی که در طول سال‌ها رخ داده است، یک چیز مسلم است: بازاریابی محتوا برای ماندن است. در واقع، در این زمان در سال گذشته، تخمین زده شد که صنعت بازاریابی محتوا تا سال 2021 بیش از 400 میلیارد دلار ارزش داشته باشد.
و از آنجایی که بازاریابی محتوا به رشد خود ادامه می‌دهد و رویکردهای ما نسبت به آن بالغ‌تر می‌شود، این پنج گرایش به نحوه ایجاد و مصرف محتوا توسط شرکت‌ها (و مخاطبان آنها) در سال 2019 شکل خواهند داد.
1. بازاریابی محتوا در حال تبدیل شدن به بازاریابی است.
در بحبوحه روزمرگی، به راحتی می توان فراموش کرد که بازاریابی محتوا همانطور که می دانیم هنوز یک پدیده نسبتاً جدید است. همین چند سال پیش، بازاریابان محتوا را بیشتر به عنوان یک پروژه جانبی مدیریت می کردند. این بیشتر یک جایزه بود تا یک نقش اساسی – کاری که وقتی وقت داشتید انجام می‌دادید، زیرا به پروژه‌ها و مسئولیت‌های بازاریابی سنتی‌تر نیاز داشت.
این تغییر کرده است. در جایی که بازاریابی گذشته مکالمات یک طرفه را به سمت مصرف کنندگان سوق می داد، برندهای موفق می دانند که بازاریابی محتوا در را برای مکالمات و روابط دو طرفه با مخاطبان باز می کند، برخلاف هر چیز قبلی.
بازاریابی محتوا به این دلیل است که امروزه برای همه عملکردهای تیم های بازاریابی بسیار مفید است. محتوا یکی از بهترین ابزارهایی است که شما برای جلب اعتماد، ایجاد نام تجاری، ایجاد ترافیک سایت و سرنخ های واجد شرایط، و همه چیز در این بین دارید. بازاریابی محتوا، بازاریابی است، و برندهایی که محتوا را درک می‌کنند، هسته اصلی بازاریابی مؤثر – و در نهایت، کل کسب‌وکارشان – است، خود را برای موفقیت آماده می‌کنند.
2. استراتژی ضروری تر خواهد شد.
همانطور که بازاریابی محتوا به بلوغ می رسد، شرکت ها محتوای خود را کمتر به عنوان یک راه حل مهم و بیشتر ابزاری برای دستیابی به اهداف خاص خود می بینند. محتوا فوق العاده قدرتمند است، اما هر هدف تجاری را که تعیین کرده اید به تنهایی حل نمی کند. این تاکتیک‌ها به یک استراتژی راهنما برای به حداکثر رساندن اثربخشی و ایمن شدن تعامل مخاطبان نیاز دارند.
شرکت های مختلف اهداف متفاوتی دارند، بنابراین هیچ دو استراتژی محتوایی کاملاً یکسان عمل نمی کنند. با این حال، اهداف کلی مانند تولید سرنخ، سئو و رهبری فکر مشترک هستند، و از آنجا شروع می‌شود، شرکت‌ها می‌توانند استراتژی‌هایی را سفارشی کنند که به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا به سمت هر هدفی که برایشان مهم‌تر است کار کنند. با روندهای فروش همیشه در حال تغییر، محتوا نقش کلیدی در جذب مشتریان جدید دارد.
طبق گزارش موسسه بازاریابی محتوا، 65 درصد از موفق ترین بازاریابان محتوا دارای یک استراتژی مستند هستند. یک ارزیابی ساده بازاریابی محتوا می تواند به شرکت ها کمک کند تا هدف اصلی خود را شناسایی کرده و یک استراتژی محتوای موفق برای رسیدن به آن طراحی کنند. همانطور که استراتژی اهمیت بیشتری پیدا می کند، شرکت ها به ابزارهای مناسب برای تراز کردن اولویت ها و مستندسازی برنامه های خود نیاز خواهند داشت.
3. موفقیت مشتری به عنوان مرز جدید ظاهر خواهد شد.
بازاریابی محتوا در حال حاضر نیازها و اهداف مختلفی را برای بخش های مختلف برطرف می کند. تیم های فروش از محتوا برای تقویت زمینه ها و بهبود روابط با مشتری استفاده می کنند. مدیران برند محتوا را به حسن نیت و اختیار تبدیل می کنند. استخدام‌کنندگان با انتشار محتوا در مکان‌هایی که بهترین نامزدها وقت خود را آنلاین می‌گذرانند، استعدادهای برتر را جذب می‌کنند. امکانات بی پایان هستند – و اکنون، یک راه جدید در حال باز شدن است.
موفقیت مشتری به روش هایی اشاره دارد که شرکت ها به مشتریان کمک می کنند تا بیشترین ارزش را از محصولات و خدمات دریافت کنند. در این عصر شخصی‌سازی، دیگر کافی نیست که فروش را انجام دهید، به مرحله بعدی بروید و به شکایات رسیدگی کنید. در حال حاضر، شرکت‌ها به مشتریان نیاز دارند که حداکثر ارزش را از خریدهای خود دریافت کنند تا بازاریابی دهان به دهان را تشویق کنند و روابط قوی‌تری ایجاد کنند.
در این مسیر، محتوا به شرکت ها کمک می کند تا مشتریان خود را برای موفقیت تجهیز کنند. محتوا استفاده بهینه از محصولات و خدمات شرکت‌ها را به خریداران نشان می‌دهد و مشتریان را تشویق می‌کند تا چیزهای خوب را بیشتر از بدی ببینند. با یک استراتژی محتوا که بر موفقیت مشتری متمرکز است، کسب و کارها می توانند منابع کمتری را برای خاموش کردن آتش و منابع بیشتری را برای رشد برند خود اختصاص دهند.
4. قیف بازاریابی تغییر شکل خواهد داد.
در حال حاضر، قیف بازاریابی همانطور که می‌دانیم تقریباً همه و همه را می‌پذیرد، آنها را از طریق فرآیندهای صلاحیت فیلتر می‌کند، سپس آنها را در انتها بدون هیچ حرف جدایی می‌ریزد. بسیاری از شرکت ها مشتریان را به عنوان دروازه بان کیف پول می بینند. در همین حال، مشتریان در بهترین حالت احساس می کنند که نادیده گرفته شده اند – و در بدترین حالت – وقتی سفر به پایان می رسد، مورد توهین قرار می گیرند.
تغییر در طرز فکر و کتابخانه ای از محتوای با کیفیت بالا، این قیف سنتی را با چیزی پایدارتر (و موثرتر) جایگزین می کند. قیف در حال تبدیل شدن به یک چرخه مداوم است که تعامل مستمر را بر روابط تراکنش اولویت می دهد. این افزایش تمرکز بر پرورش، به‌ویژه پس از فروش، باعث می‌شود مشتریان بیشتر با شما بمانند یا دوباره خرید کنند – و احتمال بیشتری دارد که به دوستان و همکاران توصیه کنند.
با محتوا، می توانید نام تجاری خود را از فروشنده به شریک تبدیل کنید. صادقانه بگویم، شخص دیگری در فضای شما تقریباً همیشه می تواند وارد شود و قیمت شما را پایین بیاورد. اما هنگامی که به طور مداوم با مشتریان خود درگیر می شوید، اعتماد پایدار ایجاد می کنید و شراکت های واقعی ایجاد می کنید، قدرت ماندگاری بسیار بیشتری خواهید داشت.
5. توزیع عامل موفقیت باقی خواهد ماند.
حتی بهترین محتوا هم اگر کسی آن را نبیند بی فایده است. همانطور که دنیای آفلاین و آنلاین شلوغ تر می شود، توزیع محتوا جزء حیاتی هر استراتژی بازاریابی محتوای خوب باقی خواهد ماند.
به روز ماندن در مورد روندهای رسانه های اجتماعی عالی است، اما اجتماعی فقط نوک کوه یخ توزیع است. بازاریابی ایمیلی کمک می کند؛ با این حال، برندها برای کشف کانال های توزیع منحصر به فرد برای مخاطبان خود نیاز به کاوش عمیق تر دارند. آیا می‌توانید کپی‌های فیزیکی محتوا را با محصولات خاصی اضافه کنید؟ شاید فروش و بازاریابی بتوانند با هم کار کنند تا حساب‌های خاصی را هدف قرار دهند و مطالب مرتبط را مستقیماً در اختیار آنها قرار دهند؟ یا شاید تعامل سخنرانی بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن پیام شما با مخاطبان باشد؟
شرکت ها باید برای ارائه محتوای خود در مقابل افراد مناسب خلاق و مشتاق باشند. توزیع غیرفعال – یا بدتر از آن، توزیعی که وقتی متوجه شدید هیچ کس با محتوای شما درگیر نیست، به عنوان یک فکر بعدی انجام می دهید – آن را قطع نمی کند. اجازه ندهید سرمایه گذاری شما در محتوا با نشستن بر روی برخی از با ارزش ترین دارایی های بازاریابی خود به هدر برود.
سال آینده نیز وعده های مشابه را می دهد: تداوم تسلط بر بازاریابی محتوا. همانطور که برندها استراتژی های خود را اصلاح می کنند، رویکردهای محتوای ولرم دیگر کافی نخواهد بود. شرکت ها باید سازگار شوند یا به بی ربطی محو شوند، و شیوه ای که بازاریابان می بینند و به چنین روندهایی پاسخ می دهند، سرنوشت سازمان های آنها را تعیین می کند.

من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. John HallFollowingJohn Hall یک سخنران اصلی فروش و سخنران اصلی مجازی است. او مشاور آژانس بازاریابی رشد Relevance است، شرکتی که به برندها کمک می‌کند تا بیشترین ارتباط را در صنعت خود داشته باشند. هال ابزار خلاقانه هوش مصنوعی ArticleX را پایه گذاری کرد. او همچنین یکی از بنیانگذاران تقویم، یک برنامه زمان بندی و مدیریت زمان است. می توانید او را به عنوان سخنران اصلی اینجا رزرو کنید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط namov