وارن جولی مدیر عامل AdQuadrant، یک شرکت پیشرو در بازاریابی دیجیتال است و بیش از نیم میلیارد دلار هزینه تبلیغات را نظارت کرده است.

getty در سال 2024، مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری توانمند شده اند. آنها می توانند درباره یک محصول یا خدمات تحقیق کنند، سؤال بپرسند، یادداشت ها را با همتایان خود مقایسه کنند و با یک ضربه انگشت از هر کجای دنیا تصمیمات خرید آگاهانه بگیرند. آنها به شدت از گزینه های خود آگاه هستند، که مسئولیت ایجاد و حفظ تجربه خرید شخصی و یکپارچه را در همه کانال ها بر عهده بازاریابان می گذارد.
در اینجا شش تغییر در استراتژی وجود دارد که ممکن است ظریف به نظر برسد، اما می تواند تفاوت های معناداری در جلب توجه مخاطب هدف شما، ایجاد ارتباط و الهام بخشیدن به وفاداری بلندمدت به برند ایجاد کند.
1. تعامل واقعی را بیش از دسترسی محض بپذیرید. تعداد فالوورهای زیاد ممکن است به آگاهی تبدیل شود، اما نه فروش. برای مثال، یک لحظه ویروسی ممکن است توجهات را به خود جلب کند، اما احتمالاً کوتاه مدت است.
به جای تمرکز بر دستیابی به بیشترین کاربران، برندها باید دستیابی به مصرف کنندگان مناسب را در اولویت قرار دهند. این بدان معناست که از تجزیه و تحلیل برای تعیین با ارزش ترین پایگاه خود – همراه با پلتفرم ها و ترجیحات آنها – و سپس ارائه محتوای کاملاً متناسب، از جمله پست های رسانه های اجتماعی، تبلیغات، دعوت به تجربه های VIP و توصیه های محصول مرتبط استفاده کنید. این نشان دهنده توجه به کیفیت است و در عین حال جامعه ای را ایجاد می کند و برند را به عنوان کالای مورد علاقه در رده خود تثبیت می کند.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سپتامبر 2023 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سپتامبر 2023 توسط ByCassidy HortonContributor2. حریم خصوصی و شفافیت داده ها را در اولویت قرار دهید. نگرانی های مربوط به حریم خصوصی داده ها در بالاترین حد خود قرار دارد، به خصوص که مربوط به فعالیت های دیجیتال و رسانه های اجتماعی است، به این معنی که مارک ها باید در مورد نحوه جمع آوری اطلاعات شفاف باشند. جمع آوری داده های شخص ثالث باعث ایجاد بی اعتمادی شده است، به همین دلیل است که چندین سایت بزرگ کوکی های شخص ثالث را در چند سال گذشته غیرفعال کرده اند. این، البته، برای بازاریابانی که سعی می کنند تجربه مصرف کننده را متناسب کنند، مشکل ایجاد می کند.
راه حل: روی فناوری داده شخص اول سرمایه گذاری کنید که رفتار کاربر را به یاد می آورد اما آن را منتقل نمی کند و مهمتر از همه، این فرآیند را به مصرف کننده منتقل می کند. حفظ اعتماد کلیدی است. خریداران باید بدانند که می توانند بدون ترس از اینکه اطلاعات آنها در دستان ناخواسته قرار می گیرد، خرید انجام دهند.
3. روی محتوای طولانی مدت و ارزش محور سرمایه گذاری کنید. مصرف کنندگان نسبت به احساسات و طعمه کلیک عاقلانه عمل می کنند و بازاریابی گمراه کننده باعث ایجاد خشم می شود. محتوای اصلی و آموزنده به طور فزاینده ای کمیاب می شود و آن را ارزشمندتر و جذاب تر می کند.
من متوجه شده ام که زمانی که محتوا جذاب و مفید باشد، دامنه توجه مصرف کننده بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. انتشار مداوم محتوای طولانی-مانند رهبری فکری، مقالات، وبلاگ ها، نظرسنجی های اطلاعاتی و موارد دیگر- برندها را به عنوان رهبران صنعت تثبیت می کند، که به نوبه خود، بازدیدهای مجدد را تشویق می کند. همچنین با بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو به برندها کمک می کند تا از سر و صدا بالاتر بروند.
4. پلتفرم‌های تبلیغاتی را متنوع کنید. به دنبال راه‌هایی برای دستیابی به مخاطبان خود در خارج از پلتفرم‌های سنتی باشید که احتمالاً قبلاً با رقبای شما شلوغ شده‌اند. در پلتفرم‌های نوظهور یا انجمن‌های تخصصی که اگرچه کوچک هستند، ممکن است دارای مصرف‌کنندگان کاملاً مشخصی باشند، ریسک کنید. تنوع در چندین کانال نیز باعث افزایش دید و یادآوری برند می شود.
یک مرحله مهم: هنگام تنوع بخشیدن به تبلیغات خود، مطمئن شوید که محتوا برای هر پلتفرم بومی است. پلتفرم های مختلف مخاطبان مختلفی را جذب می کنند. درک جمعیت شناسی، علایق و رفتار هر یک و نوع محتوایی که آنها را جذب می کند ضروری است. از آنجا، می توانید نقشه های خلاقانه خود را بر اساس آن ترسیم کنید.
5. پایداری را در پیام‌رسانی برند بگنجانید. مصرف‌کنندگان به‌طور فزاینده‌ای به سمت برندهایی جذب می‌شوند که تعهد خود را برای ایجاد تأثیر مثبت نشان می‌دهند. ترکیب یک ابتکار هدفمند که با نام تجاری همسو باشد به ایجاد ارتباط عمیق تر با مصرف کننده کمک می کند و باعث می شود که آنها در مورد خرید خود احساس خوبی داشته باشند.
بعلاوه، انتخاب علت اجتماعی یا محیطی مناسب به خودی خود شکل موثری از بازاریابی است: ارزش‌های اصلی برند را بیان می‌کند و به مردم اجازه می‌دهد تا بدانند در مورد مسائل مهم در چه جایگاهی قرار دارند. وقتی مصرف‌کنندگان می‌دانند هدف نهایی چیزی فراتر از سود است، من متوجه شده‌ام که احتمال بیشتری دارد که وفادار بمانند.
6. از هوش مصنوعی برای شخصی سازی و کارایی بیشتر استفاده کنید. شکی نیست که هوش مصنوعی همچنان به بازاریابان برتری می دهد. از نظر داخلی، این یک ابزار تحقیقاتی ارزشمند برای تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده است تا به برندها کمک کند تا بیشتر در مورد آنها بیاموزند. همچنین در پیش بینی روندهای آینده مفید است و می تواند با خودکار کردن وظایف اداری به کاهش هزینه ها کمک کند.
از نظر بیرونی باید عاقلانه از آن استفاده کرد. در حالی که چت ربات ها می توانند پشتیبانی شبانه روزی از مشتری ارائه دهند، مصرف کنندگان برای تعامل مثبت انسانی ارزش قائل هستند و آنها را به یاد خواهند آورد. و در حالی که هوش مصنوعی می‌تواند ایده‌ها را پیشنهاد کند و اولین پیش‌نویس‌ها را تولید کند، محتوای باکیفیت همچنان نیاز به لمس خلاق یک کپی‌نویس یا خالق دارد.
دیجیتال مارکتینگ یک چشم انداز همیشه در حال تکامل و شلوغ است. متمایز کردن خود به معنای ارائه تجربه ای فراتر از حد معمول به مصرف کننده است. رویکرد درست به تولید و توزیع محتوا می تواند تفاوت اساسی بین ایجاد برند شما به عنوان یک رهبر صنعت یا گم شدن در دریای مشابه ایجاد کند.
شورای تجارت فوربس مهمترین سازمان رشد و شبکه سازی برای صاحبان و رهبران مشاغل است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. وارن جولی وارن جولی مدیر عامل adQuadrant، یک شرکت پیشرو در بازاریابی دیجیتال است و بر میلیون ها دلار هزینه تبلیغات نظارت داشته است. مشخصات اجرایی کامل وارن جولی را اینجا بخوانید.”>

اصول بازاریابی عصر دیجیتال

توسط namov