سئو سایت

شاتر استاک

در دنیای تجربه برند، فناوری که به ما کمک می‌کند تا روایت‌هایمان را پیش ببریم، با سرعتی سرسام‌آور در حال تکامل است. به نظر می رسد هر هفته در مورد دستگاه یا برنامه جدیدی می شنویم که نوید انقلابی در صنعت را می دهد و درهای جدیدی را به روی تعامل باز می کند. برای بازاریابان، زمان بسیار خوبی برای زنده بودن است.
با این حال، برخی هستند که این انقلاب دیجیتال را تهدیدی برای عناصر سنتی تر صنعت رویدادها می دانند. هیچ چیز نمی تواند دور از حقیقت باشد. مثل همیشه، کلید همگام شدن با انقلاب تکنولوژیکی این است که به طور کامل آن را در آغوش بگیرید، پتانسیل آن را درک کنید و بفهمید که چگونه آن را به درستی در استراتژی بزرگتر خود ادغام کنید.
من اصطلاح “تجربه برند” را به همین دلیل بسیار دوست دارم. به بیان دقیق، تجربه برند در مورد طراحی یک تجربه حسی است که فرد را وارد یک رابطه پایدار و معنادار با یک برند می کند. آنچه در مورد این تعریف خوب است این است که نمی گوید “چگونه” یا “چه زمانی” آن رابطه اتفاق می افتد. این به طور هدفمند بدون پایان است زیرا تنها چیزی که مهم است این است که رابطه در وهله اول اتفاق می افتد. نحوه و زمان رسیدن به آنجا کاملاً به شما بستگی دارد.
با بازاریابی دیجیتال شروع کنید
در حالی که وقتی صحبت از فناوری به میان می آید، رویاهای بزرگ وسوسه انگیز است، اما مهم است که به یاد داشته باشید که بازاریابی دیجیتالی کار شماست. ممکن است به اندازه یک تجربه واقعیت مجازی چشم نواز یا جذاب نباشد، اما خدمات بازاریابی دیجیتال برای موفقیت و رشد رویداد مشتری شما ضروری است.
در سال 2016، شاهد بودیم که پنج کانال برتر برای هزینه های بازاریابی عبارتند از ایمیل، شبکه اجتماعی، نمایش آنلاین و هدف گذاری مجدد، موبایل و جستجو. دلیل خوبی برای این وجود دارد: همه آنها کار می کنند. ایمیل به کانالی بسیار هوشمندتر و هدفمندتر تبدیل شده است و مهمتر از آن منبع فوق العاده ای از داده است. یک استراتژی رسانه اجتماعی دقیق می تواند به شما کمک کند تا جمعیت شناسی یا علایق خاص (یا حتی بهتر از آن، رهبران فکری) را برای افزایش آگاهی و علاقه به رویداد خود هدف قرار دهید. تبلیغات نمایشی و جستجو می تواند به شما کمک کند افرادی را پیدا کنید که به دنبال شما هستند (و هنوز کاملاً به شما راه پیدا نکرده اند). و هدف‌گیری مجدد یک ابزار مفید «فرصت دوم» است که می‌تواند به شما کمک کند کاربرانی را که قبلاً از سایت شما بازدید کرده‌اند و ثبت نام نکرده‌اند، جذب کنید.
به‌طور جداگانه، همه این عناصر مسیرها و کانال‌های جدیدی را برای مخاطبان مشتری ایجاد می‌کنند، به شما کمک می‌کنند تا در مورد رفتارها و نیازهای مخاطبان بیشتر بیاموزید و در وهله اول نقش مهمی در جذب مردم به رویداد ایفا کنید. در مجموع، آنها یک شبکه کامل از مزایای ایجاد می کنند که می تواند درآمد ایجاد کند، حضور و غیاب را افزایش دهد و تعامل کلی را برای تجربه برند مشتری شما بهبود بخشد.
فناوری پیشرفته را در آغوش بگیرید
فناوری فرصت مناسبی را برای تنظیم دقیق پیشنهاداتمان، بهبود نحوه خدمت رسانی به مشتریان و یافتن راه های جدید برای تقویت روابط بین مخاطبان و برندها فراهم می کند. همچنین ابزارهای باورنکردنی برای گفتن داستان های غنی تر و ساختن جهان های خارق العاده تر در اختیار ما قرار می دهد. متأسفانه تعداد بسیار کمی از ما از پتانسیل عظیم آن استفاده می کنیم.
در آسیا، بازاریابان نسبت به همتایان غربی خود بسیار سریع‌تر برای پذیرش فناوری حرکت می‌کنند. طبق مطالعه اخیر ما در مورد تجربه برند، شکاف فناوری بین شرق و غرب بسیار گسترده است. به طور متوسط، شرکت های مستقر در آسیا سه برابر بیشتر از همتایان خود در آمریکای شمالی یا اروپای غربی از واقعیت مجازی، صفحه نمایش لمسی تعاملی یا گیمیفیکیشن برای ایجاد تجربه برند استفاده می کنند.
بازاریابان آسیایی همچنین بودجه تجربه برند خود را با سرعت بسیار بیشتری افزایش می دهند و (جای تعجب نیست) از نتایج عالی لذت می برند. دلیل آن این است که این بودجه ها صرف رویکرد استراتژیک تری برای فناوری شخصی شده می شود. برای مثال، 42 درصد از بازاریابان آسیایی از تعامل حسی به عنوان راهی برای شخصی‌سازی تجربیات برند استفاده می‌کنند.
با استقبال از فناوری، این بازارها اساساً متوجه شده‌اند که چگونه می‌توانند تجربه‌های انسانی‌تری برای برند ایجاد کنند. تصور کنید که.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟ خلاق باشید
با فناوری دیجیتال مارکتینگ، فرصت عالی برای ارائه قابلیت هایی که کمی غیرمنتظره تر و سرگرم کننده تر هستند نیز وجود دارد. به عنوان مثال، ما اخیراً با Marketo و Amazon شریک شدیم تا یک تجربه منحصر به فرد چت ربات هوش مصنوعی برای شرکت کنندگان در اجلاس ملت بازاریابی در سانفرانسیسکو ایجاد کنیم. با همکاری تیم‌های توسعه‌دهنده آن‌ها، یک ربات چت مبتنی بر الکسا با شخصیت متمایز خود ایجاد کردیم.
علاوه بر پاسخ به سؤالات رویدادهای رایج («جلسه عمومی کجاست؟»)، ما همچنین به الکسا این قدرت را دادیم که گفت‌وگوی هوشمندانه، پاسخ‌های تصادفی به درخواست‌های منحصربه‌فرد («یک واقعیت سرگرم‌کننده درباره مارکتو به من بگو») و مکالمه تکراری ارائه کند. چت بات تجربه عجیبی را ارائه کرد که نه تنها شرکت کنندگان را درگیر کرد، بلکه لبخند را بر روی بیش از چند چهره نشان داد.
زمان هیجان انگیزی برای حضور در این صنعت است. پس از همه، جعبه اسباب بازی ما به طور قابل توجهی بزرگتر شده است. بیش از هر چیز، ما در حال تعیین مسیری هستیم که صنعت در آن قرار دارد. ما راه های جدیدی را برای گفتگو بین برندها و مخاطبانشان باز می کنیم. ما در حال ایجاد روابط با مشارکت شرکت کنندگان قبل، در طول و بعد از نمایش هستیم، به طور موثر دسته بندی را دوباره ابداع می کنیم و بازتعریف آنچه که نام تجاری می تواند انجام دهد.
خطوط بین سنتی و دیجیتال محو شده است و سازمان ها واقعاً شروع به پذیرش ایده برندسازی به عنوان یک تجربه به جای یک رسانه، کانال یا اجرا کرده اند. در پایان، کاری که ما انجام می دهیم، ایجاد و طراحی هویت های برند است که به شدت به فضاهای فیزیکی، فناوری دیجیتال یا حتی حواس مرتبط نیست. ما در حال ایجاد مارک هایی هستیم که در طول زمان و به روش های مختلف تجربه می شوند.
چقدر باحاله؟
کریس کاوانافریمن.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط namov