به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که با تلاش‌ها و دلسوزی‌های همه ی اعضای محترم هیأت علمی شاهد پیشرفتهای فراوانی در دانشگاه هستیم.

وی افزود: هفته گذشته اجلاس سه روزه رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد و در این اجلاس کرمانشاه سرآمد همه دانشگاه‌ها و درخشان‌ترین دانشگاه در حوزه‌های مختلف بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: روز اول اجلاس در سالن اجلاس سران که وزارت بهداشت همسایه و منطقه، نمایندگان سازمان‌جهانی بهداشت، سفرای ۲۵ کشور و رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولین کشور حضور داشتند، از دانشگاه کرمانشاه به عنوان تنها دانشگاه برتر در حوزه سلامت خانواده و نظام ارجاع تقدیر شد.

وی افزود: همچنین از سه دانشگاه در پویش ملی سلامت (طرح غربالگری دیابت و فشار خون بالا) تقدیر شد که دانشگاه اول کرمانشاه بود و از دانشگاه اصفهان و کردستان با عناوین دوم و سوم تقدیر شد.

محمدی خاطرنشان کرد: در همان روز در برنامه وزارت کشور و وزارت علوم در رتبه بندی دانشگاه‌ها در بین‌المللی سازی، مدیریت بین‌الملل دانشگاه رتبه برتر را کسب نمود و در این جشنواره که بانام ثریا بود دانشگاه کرمانشاه توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مورد قدردانی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در سه حوزه مهم دیگر در روز دوم اجلاس در جلسه وزارتخانه از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تقدیر به عمل آمد: بالاترین روند رشد در حوزه تحقیقات و فناوری، مرکز تحقیقات عوامل محیطی تأثیرگذار بر سلامت دانشگاه و مرکز تحقیقات اختلالات خواب دانشگاه با عناوین رتبه اول تقدیر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: جایگاه دانشگاه کرمانشاه به لطف خدا در وزارتخانه جایگاه بالایی است و این‌نتیجه تلاش همه همکاران ارجمند است. ‌

source

توسط namov.ir