بدون شک شما هم دوست دارید به صورت طبیعی و بدون پردخت هزینه‌های گزاف تعداد لایک توییت‌های خود را افزایش دهید. روش‌های افزایش رایگان لایک توییتر بسیار متنوع و گسترده است، اما نکته مهمی که وجود این است که تمامی این روش‌ها کارساز نیستند! در حقیقت تنها تعداد بسیار کمی از آن‌ها نتایج و بازدهی مطلوبی دارند. یکی از بهترین و کارسازترین راهکارهای افزایش لایک توییتر تولید محتوای خلاقانه، ارزشمند و در راستای ایجاد ارتباط سازنده با مخاطبین هدف است. چنانچه قصد دارید با تمامی این روش‌های کارساز آشنا شوید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

همچنین بخوانید :

1- وب‌سایت smmstone.com

ابزارهای بسیاری برای افزایش لایک و بازدید توییتر وجود دارند. اما بسیاری از آن‌ها به صورت غیر طبیعی پروسه افزایش لایک را انجام داده و در نهایت منجر به جریمه شدن حساب کاربری توسط الگوریتم توییتر می‌شوند! در مقابل پلتفرم‌های معتبری همچون smmstone.com به صورت کاملا رایگان و طبیعی تعداد لایک هر توییت را افزایش می‌دهند. برای استفاده از خدمات گسترده و نوین این سایت باید مراحل زیر را طی کنید:

بعد از انجام دادن دو مرحله فوق، لینک شما در سیستم سایت ثبت شده و فرایند افزایش لایک با سرعت بالایی انجام می‌شود. به گونه‌ای که در اغلب مواقع تنها در عرض 1 الی 2 دقیقه پس از وارد کردن لینک، تعداد لایک‌ها افزایش پیدا می‌کند!

افزایش لایک رایگان smmstone.com

خدمات گسترده سایت smmstone.com

علت برتری و تمایز این سایت نسبت به سایر ابزارهای افزایش لایک و فالوور در شبکه‌های اجتماعی مختلف، خدمات‌رسانی رایگان ودر کمترین زمان است. علاوه بر این، شما برای عضویت در سایت smmstone.com نیازی به تکمیل کردن فرم‌های طولانی ثبت نام ندارید، تنها با وارد کردن آدرس ایمیل معتبر و رمز عبور آن به راحتی می‌توانید از خدمات این پلتفرم استفاده کنید.

2- زمان‌بندی کردن توییت‌ها

انتشار توییت‌ها در توییتر به صورت زمان‌بندی شده و در زمان‌های معین به تنهایی تاثیر شگفت‌آوری در افزایش میزان لایک‌ها دارد. در واقع یکی از روش‌های افزایش رایگان لایک توییتر در طی چندین سال اخیر، انتشار توییت‌ها به صورت زمان‌بندی شده است.

شاید در ابتدا انتشار توییت‌ها به صورت زمان بندی شده کار بیهوده و بی‌تاثیری به نظر بیاید اما در اصل الگوریتم این رسانه جمعی حساسیت بالایی به تاریخ انتشار پست‌ها دارد.

3- نظرسنجی کنید!

تا به حال دیده‌اید که حساب‌های کاربری محبوب و معتبر در توییتر حتی یکبار هم نظر سنجی انجام نداده باشند؟ خیر، به طور قاطع می‌توان گفت تقریبا هر حساب تجاری و فریلنسری در توییتر به صورت مداوم در مورد هر یک از توییت‌ها و خدمات خود نظرسنجی‌های دقیقی انجام می‌دهد.

طراحی باکس‌های FAQ در پلتفرم‌های مجازی به خصوص توییتر، بیشترین تاثیر را در فرایند جذب مشتری و ایجاد اعتماد دارد. در واقع با انجام این کار شما به عنوان مدیر یک بیزینس به مشتری احساس مهم و ارزشمند بودن را القا می‌کنید!

لایک توییتر

4- برگزاری چالش‌های شور انگیز!

مسابقات، طرح‌‌های تشویقی و رقابتی از جمله راهکارهای بازاریابی هستند که از گذشته تا به امروز بیشترین نقش را در ایجاد قیف فروش داشته‌اند. امروزه نیز یکی از روش‌های افزایش رایگان لایک توییتر، برگزاری مسابقات و چالش‌های هیجان‌انگیز است. شما با دعوت کردن مخاطبان فعال در توییتر به مسابقات جذاب خود می‌توانید شانس خودتان را در افزایش لایک و حتی فالوور هم افزایش دهید! اما نکته مهمی که بسیاری از دیجیتال مارکترها به آن بی‌توجه هستند، این است که برای این مسابقات جوایز ارزنده‌ای را در نظر نمی‌گیرند.

همچنین بخوانید :

5- محتوا: رمز موفقیت در توییتر

حتما شنیده‌اید که می‌گویند محتوا پادشاه است. تولید محتوای اثربخش و متناسب با نیازها و علاقه‌مندی‌های مخاطبان تنها روش رایگان و بدون دردسر برای افزایش لایک و بازدهی توییتر است. البته پروسه تولید محتوا سختی‌ها و چالش‌های خود را به همراه دارد. چنانچه مهارت کافی در این امر ندارید با برون‌سپاری محتوا نویسی می‌توانید در هزینه‌ها و زمان خود صرفه‌جویی کنید.

در هر حال از جمله روش‌های افزایش رایگان لایک توییتر تولید محتوا ویدئویی و متنی حرفه‌ای و هوشمندانه است؛ به شرطی که مهارت کافی در این زمینه داشته باشید!

6- از نوشتن محتواهای زرد از نوع سیاسی پرهیز کنید!

لایک رایگان

منظور از محتواهای زرد از نوع سیاسی همان نوشته‌هایی است که به سیسات یک کشور مربوط می‌شود. حتی در مورد زندگی خصوصی افراد مشهور هم نباید مطالب زرد را منتشر کنید؛ البته این کار برای حساب‌های بیزینسی و تجاری در توییتر مناسب نیست. مابقی حساب‌ها اعم از حساب‌های خبری باید از این قبیل مطالب نهایت استفاده را داشته باشند!

اگر بند نسبتا معتبری را برای خود خلق کرده‌اید، سعی نکنید با انتشار مطالب سیاسی و حاشیه‌ای به این اعتبار لطمه بزنید! این دسته از مطالب نه تنها هیچ سودی در توییتر اعم از افزایش لایک و فالوور برای شما نخواهد داشت، بلکه منجر به افت اعتبار برند می‌شود.

7- افزایش فعالیت در بخش تولید محتوا

فعالیت شما هر چقدر در بخش توییت بیشتر باشد، به همان اندازه شانس شما در افزایش لایک هم افزایش خواهد یافت. بر اساس اخرین آمار و اطلاعات گردآوری شده، آن دسته از حساب‌هایی که تعداد توییت بیشتری دارند، توانسته‌اند بیشترین میزان دنبال کنندگان و لایک را دریافت کنند!

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

آیا دوست دارید با استفاده از روش‌های رایگان افزایش لایک توییتر شانس خود در فروش و ارائه محصولات را افزایش دهید؟ اگر این مطلب را با دقت خوانده باشید به راحتی می‌توانید با بهره‌گیری از برخی روش‌های ساده بازدهی پست‌ها و محتواهای خود را بیشتر کنید. تحت هر شرایطی بهتر است ابتدا روش‌های رایگان افزایش لایک را تست کرده و سپس به سراغ راهکارهای پولی و هزینه‌بر بروید.

source

توسط namov.ir