دستیابی به بلندگویی خوب برای استفاده در مهمانی ها به دلیل تنوع بالا، کمی مشکل بوده است زیرا در این زمینه جزئیات بسیاری را مورد بررسی باید قرار دهید تا به بهترین اسپیکر برای مهمانی دسترسی داشته باشید. با ما جهت معرفی 6 اسپیکر برتر برای مهمانی همراه باشید.

استفاده از بلندگوهای عادی در مهمانی و فضاهای شلوغ نمیتواند خواسته های شما را به نحو احسن به انجام برساند زیرا سبک و سیاق اسپیکرها برای مهمانی و پارتی ها (Party Speakers) متفاوت بوده است که همین امر سبب شده تا لیست خوبی از بهترین اسپیرها برای مهمانی و پارتی را برای شما عزیزان آماده سازی کنیم که برخی از آنها دارای IP های خوبی هستند و برخی دیگر در برابر آب مقاوم میباشند. بدنیست بدانید 6 بلندگو زیر از میان 125 بلندگو که آزمایش های مختلفی روی آنها انجام شده است انتخاب شده اند.

فهرست مطالب

بهترین اسپیکر برای مهمانی

همانطور که گفته شد بررسی های عمیقی روی این لیست انجام گرفته است که این مورد سبب خواهد شد تا با لیستی از بهترین اسپیکر برای مهمانی آشنا شوید. موارد نامبرده شاید از لحاظ قیمتی کمی تند باشند ولی باید بدانید که مزایای بسیاری در آنها نهفته است که در مواقع مهمانی و پارتی خود را نمایان خواهند نمود.

1. JBL PartyBox 310

بهترین اسپیکر برای مهمانی


بهترین اسپیکری که برای مهمانی ها میتوانید به آن دسترسی داشته باشید JBL PartyBox 310 بوده است. این اسپیکر ممتاز به لطف ویژگی های خوب بسیاری که در اختیار داشته میتواند در مهمانی و موارد مرتبط با مهمانی مفید واقع شود. جعبه زیبای JBL PartyBox 310 میتواند غرش و باس مناسبی را برای شما تداعی کند که در پخش موسیقی های مختلف شاهد کیفیت و پخش صدای خوبی خواهید بود.

این محصول JBL گزینه مناسبی برای پخش موسیقی در ژانرهای مختلف نظیر هیپ هاپ و موسیقی های دنس بوده است که با صدای عالی و تمیز آن میتوانید لذت بسیاری از گوش دادن به موسیقی ببرید. موارد ذکر شده میتواند عملکرد بالای JBL PartyBox 310 را برای شما معنا کند که عملکرد صدا در این اسپیکر با EQ گرافیکی و تنظیمات قابل تغییر میتواند مفید واقع شود. امکان سفارشی سازی تنظیمات اسپیکر از طریق برنامه JBL PartyBox وجود داشته است که امکان انجام تغییرات و ذخیره سازی آن به صورت لمسی وجود داشته است.

همچنین بخوانید :

این اسپیکر مانند تمام محصولات JBL با مزایای بسیاری همراه بوده است که بسیاری از آنها در لحظات پخش موسیقی نمایان خواهد شد. امکان اتصال مستقیم میکروفون و گیتار به این اسپیکر وجود داشته است که میتوانید صدای دلخواه خود را از طریق بلندگوهای قدرتمند آن پخش کنید. از دیگر مزایای برجسته JBL PartyBox 310 میتوان به جلوه های اضافی قابل تنظیم اشاره داشت همچنین میتوانید رنگ و الگوهای تعریف شده RGB اسپیکر را دستکاری کنید تا با حال هوای محیط شما به نمایش در بیاید. همانطور که شاهد بودید این اسپیکر از قدرت بالایی برخوردار بوده که پیشنهاد میشود در ادامه لیست بهترین اسپیکر برای مهمانی با ما همراه باشید.

2. JBL PartyBox 110

بهترین اسپیکر برای مهمانی


اگر به دنبال خرید بهترین اسپیکر برای مهمانی هستید که بودجه کمتری برای آن درنظر بگیرید پیشنهاد ما به شما JBL PartyBox 110 بوده است. این محصول پسر کوچکتر JBL PartyBox 310 بوده است که با مزایای بسیار خود توانسته رتبه دوم لیست را کسب کند. اسپیکر پارتی باکس با ویژگی های سرگرم کننده بسیاری همراه بوده که این ابزارها برای تقویت انرژی شنوندگان میتواند مفید واقع شود.

همچنین بخوانید :

این اسپیکر امکان سفارشی سازی RGB های موجود را به شما میدهد که از طریق چراغ های درون باکسی آن میتوانید به محیط اطراف زیبایی خاصی ببخشید. بدنیست بدانید این محصول مانند اسپیکر قبلی از یک EQ گرافیکی خوب برخوردار بوده است که با استفاده از آن میتوانید سبک و سیاق خوبی به موسیقی ها منتقل کنید. وجود جلوه های DJ مانند در JBL PartyBox 110 به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به صورت مستقیم روی موسیقی های در حال پخش صحبت کنید و برای افزایش هیجانات شنوندگان به کارهای مختلفی بپردازید. یکی دیگر از دلایل حضور این اسپیکر در لیست بهترین اسپیکر برای مهمانی وجود بیس کم برای افزایش وضوح و کیفیت صدا بوده است. این اسپیکر از سایز کوچکتری نسبت به نسخه قبلی برخوردار بوده است.

3. ION Pathfinder 280

بهترین اسپیکر برای مهمانی


سومین محصول در لیست بهترین اسپیکر برای مهمانی ها و فضای باز ION Pathfinder 280 نام داشته که اگر به دنبال خرید اسپیکر با قیمت مناسب هستید این محصول گزینه خوب و قدرتمندی برای شما خواهد بود. عملکرد بالا و کیفیت صدای عالی این اسپیکر میتواند مهمانی های شما را به طرز چشمگیری داغ کند زیرا در بخش نرم افزاری آن از یک EQ هوشمند استفاده شده که این موضوع سبب متمایز شدن ION Pathfinder 280 نسبت به دیگر موارد شده است.

با استفاده از این ایستگاه صوتی میتوانید به سفارشی سازی صدای در حال پخش بپردازید و روی آن المان های صوتی مختلفی را فعالسازی کنید. اسپیکر ION با یک بار شارژ کامل بیش از 68 ساعت دوام می آورد که این موضوع میتواند برای سفرهای گروهی نیز مفید واقع شود و شما را از شارژ های روزانه بی نیاز سازد. حداکثر صدای ION Pathfinder 280 حدود 100 دسی بل بوده است که این موضوع برای ایجاد محیطی جهت شادی بسیار مفید بوده است و مهمتر از آن کیفیت صدای چشمگیر و واضح اسپیکر بوده است که کمتر محصولی توان رقابت با این اسپیکر را داشته است.

همچنین بخوانید :

محدوده باس و وجود باکس مقاوم ION Pathfinder 280 به شما این امکان را میدهد تا با خیالی آسوده به گوش دادن موسیقی در سبک های مختلف بپردازید و نگرانی مبنی بر خراب شدن اسپیکر با افزایش صدا نباشید. این محصول میزبان ابزار و مزایای بسیار دیگری نیز بوده است که با خرید آن متوجه آنها خواهید شد.

4. SOUNDBOKS (Gen. 3)

بهترین اسپیکر برای مهمانی


از نظر شما بهترین اسپیکر برای پارتی و مهمانی کدام است؟ تا به اینجای لیست به 3 محصول ارزشمند اشاره کردیم که بدنیست بدانید مواردی که زین پس قصد معرفی شان را داریم مانند گزینه اول از ویژگی های خوبی برخوردار هستند. SOUNDBOKS (Gen. 3) یکی دیگر اسپیکرهای خوب برای مهمانی بوده که با حداکثر صدای 110 دسی بل میتواند شور و شوق بسیاری را به مهمانی های شما منتقل کند. با افزایش صدا افراد بسیاری نگران خرابی و حتی ترکیدن اسپیکرها هستند که بدنیست بدانید چنین مواردی برای SOUNDBOKS (Gen. 3) معنایی نداشته است زیرا روند ساخت و توسعه آن به خوبی از سوی ناشر انجام گرفته است.

فارغ از ویژگی های مقاومتی، این اسپیکر از دو پورت XLR برخوردار بوده که این موارد به شما اجازه استفاده از میکروفون های خارجی را میدهد. میتوانید از کارائوکه یا گیتار در این بخش استفاده کنید. امکان اتصال اسپیکر به بلوتوث برای پخش موسیقی از گوشی وجود داشته است که عمر باتری آن طبق اطلاعات مشخص شده بیش از 43 ساعت بوده که این موضوع میتواند برای مهمانی ها مفید باشد.

همچنین بخوانید :

از دیگر مزایای برجسته SOUNDBOKS (Gen. 3) میتوان به کیفیت صدای خوب در سبک های مختلف اشاره داشت که برای اسپیکر فرقی نمیکند در حال پخش موسیقی از چه ژانری است زیرا این ابزارقادر به ارائه وضوح صدای عالی بدون افت کیفیت میباشد. دور بودن از لرزش صدا و باس های بی کیفیت از دیگر مواردی بوده که در خصوص SOUNDBOKS (Gen. 3) باید بدانید.

5. Ultimate Ears HYPERBOOM

بهترین اسپیکر برای مهمانی


اگر قصد برگزاری یک مهمانی جمع و جور را دارید و به یک اسپیکر نیازمند هستید باید بدانید که پیشنهاد ما به شما Ultimate Ears HYPERBOOM بوده است. این اسپیکر هایپربوم شاید با گزینه های محدودی همراه باشد و کمی جمع و جور نیز باشد ولی باید بدانید با این معایب بازهم گزینه خوبی برای پخش صدای باکیفیت در محیط های مختلف بوده است. حجم صدای 98 دسی بل Ultimate Ears HYPERBOOM میتواند انتخاب های بسیاری را برای پخش موسیقی در پیش روی شما قرار دهد.

بدنیست بدانید نسبت به رنج قیمتی خوبی که برای این محصول درنظر گرفته شده شاهد باتری مناسبی نیز هستیم که طول عمر آن بیش از 23 ساعت بوده است. جزئیات و صداهای ریز از طریق این اسپیکر به خوبی پخش خواهد شد و این موضوع میتواند به شما انگیزه کافی برای خرید این محصول را بدهد. همچنین باید بدانید که امکان اتصال میکروفون و گیتار های کابلی به Ultimate Ears HYPERBOOM وجود داشته است که در این زمینه بدون درنظر گرفتن محدودیت خاصی میتوانید به سراغ استفاده از آن بروید.

6. JBL PartyBox 710

بهترین اسپیکر برای مهمانی


اشخاص بسیاری هستند که هدفشان از برگزاری مهمانی، شنیدن باس های گیج کننده بوده که اگر شما نیز به دنبال باس های عمیق با غرش بالا هستید پیشنهاد میشود که JBL PartyBox 710 را از دست ندهید. این محصول گزینه خوبی برای ژانرهایی بوده که در آن باس نقش مهمی داشته است. هیپ هاپ و EDM دو سبک محبوب هستند که تقریبا میتوان گفت تمام موسیقی های آنان با باس های بسیاری همراه هستند.

همچنین بخوانید :

JBL PartyBox 710 با برخورداری از ویژگی های هیجانی میتواند به شما انگیزه کافی برای برگزاری یک مهمانی بزرگ را بدهد که به تنهایی قادر به ساپورت صدای خوبی خواهد بود. امکان سفارشی سازی RGB ها در این اسپیکر وجود داشته است که برای دستیابی به این مورد و ابزارهای دیگر میتوانید به سراغ EQ گرافیکی JBL PartyBox 710 بروید.

سخن پایانی

معرفی لیست بهترین اسپیکر برای مهمانی ها و فضای باز به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به گزینه های بسیار خوبی در این لیست اشاره شد که همگی آنها در روز جمعه سیاه جزو پرفروش ترین اسپیکرها بوده اند. اگر احساس میکنید مورد خوب دیگری وجود داشته که از قلم افتاده است لطفا اسم آنرا برایمان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید تا در بروزرسانی های بعدی با جزئیات کامل در اختیار شما و دیگر کاربران سایت قرار گیرد.

منتخب کاربران

source

توسط