سگا می‌گوید Creative Assembly به ساخت بازی‌های ژانر خودش بر می‌گردد

شرکت سگا (Sega) در توضیحات خودش می‌گوید که استودیوی بازی‌سازی کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) بعد از لغو توسعه بازی جدیدش، دوباره به ساخت بازی‌های آفلاین محور RTS بازخواهد گشت.


مطلب پیشنهادی:چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]پاسخی به یک ادعای بزرگ
چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]

سگا به عنوان شرکت ناشر ژاپنی در ماه سپتامبر اعلام کرد که پس از حداقل شش سال صرف کردن زمان برای توسعه بازی Hyenas با همکاری استودیوی بازی‌سازی کریتیو اسمبلی، این بازی تیراندازی چندنفره و برخی از عناوین اعلام نشده در دست توسعه از شرکت‌های اروپایی را لغو می‌کند.

سگا

استودیوی بازی‌سازی کریتیو اسمبلی نیز پیرامون این بیانیه از شرکت سگا توضیح داد که این بازی به دلیل برنامه‌های جاه‌طلبانه و رقابت زیاد در فضای عناوین تیراندازی چند نفره، لغو شده است. با این حال، طی نشست گزارش نتایج مالی سگا که در این ماه برگزار شد، رئیس و مدیر عامل گروه Sega Sammy Holdings، یعنی هاروئاکی ساتومی (Haruki Satomi) اظهار داشت که تیم سازنده کریتیو اسمبلی در حال کار بر روی ژانری بود که به اندازه کافی اطلاعاتی پیرامونش نداشت که همین موضوع منجر به لغو بازی Hyenas گردید.

با این حال، برخی از استودیوها تحت نظارت سگا بسیار خوب عمل کردند و برخی دیگر هم نه، بنابراین تیم مدیریتی تصمیم گرفته است که روی نقاط قوت هر استودیو سرمایه‌گذاری کند. به بیان ساده، استودیوی بازی‌سازی کریتیو اسمبلی در بازی‌های آفلاین در سبک RTS خوب بود، اما آنها چالش توسعه Hyenas، یک بازی آنلاین در سبک شوتر اول شخص رقابتی را بر عهده گرفتند و از آنجایی که موفق نبوده‌اند، باز هم به سراغ ساخت بازی‌های استراتژی RTS باز خواهند گشت. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:بازی Somerville جا پای شاهکارهایی مثل اینساید و لیمبو می‌گذارداستادان قصه‌گویی بصری
بازی Somerville جا پای شاهکارهایی مثل اینساید و لیمبو می‌گذارد


چی به سر بلور اومد؟

آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege با تاخیر منتشر می‌شود - ویجیاتو

source

توسط