به گزارش خبرگزاری مهر، یاسر اکبریان در نشست بررسی مسائل حوزه آبرسانی شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه ۱۴ طرح حوزه آب و فاضلاب در پلدختر در حال اجرا است که ۱۲ طرح از این تعداد در حوزه آب و دو طرح در بخش فاضلاب است، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب اکنون در تمامی شهرستان‌های استان در زمینه آبرسانی پروژه‌های متنوعی را در دست اجرا دارد که در صورت حمایت و جذب اعتبارات کافی تعداد زیادی از این پروژه‌ها در بازه‌های زمانی مختلف ماه‌های آتی آماده بهره‌برداری است.

وی در خصوص پروژه‌های این شرکت در پلدختر، معمولان و «سراب حمام»، عنوان کرد: در بخش آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی بحث آبرسانی روستایی در دست انجام بوده و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، اضافه کرد: در حوزه شهری نیز پروژه‌های مختلفی در بخش اصلاح شبکه و توسعه در جریان است که در مجموع حدود ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آنها در نظر گرفته شده است.

اکبریان در خصوص پروژه‌های بخش فاضلاب، تصریح کرد: ارتقا و توسعه تصفیه‌خانه فاضلاب در دستور کار است که در صورت تحقق این هدف جمعیت تحت پوشش این تصفیه‌خانه را به حدود ۴۰ هزار نفر خواهیم رساند.

وی افزود: همچنین باتوجه‌به اینکه حدود ۸۰ کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر پلدختر انجام شده و حدود ۱۰ کیلومتر از آن باقی‌مانده است، امیدواریم در یک بازه زمانی کوتاه‌مدت این طرح نیز تکمیل و به سرانجام مطلوب برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، میزان اعتبار موردنیاز بخش فاضلاب شهرستان پلدختر حدود دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی‌شده است.

source

توسط namov