نسخه جدیدی از سری بازی های وارهمر تحت عنوان Rogue Trader منتشر شده که نشان میدهد سازندگان آن قصد دارند دنیای Warhammer را با مزایای بیشتری همراه کنند. جهت نقد و بررسی بازی Warhammer 40000: Rogue Trader با پلازا همراه باشید.

بازی Warhammer 40000: Rogue Trader عنوان یک محصول کامبت مانند و نقش آفرینی از سوی شرکت Owlcat Games بوده که روند توسعه و انتشار بازی را برعهده داشته است. نسخه جدید بازی وارهمر 40000 که با همکاری Games Workshop ساخته شده را میتوان یک بازی نقش آفرینی جدید ولی کلاسیک دانست که از داستان نسخه های پیشینی بوده که از سوی Owlcat Games، توسعه یافته است. این بازی تحسین شده شباهت بسیاری به Pathfinder: Wrath of the Righteous داشته است.

فهرست مطالب

بازی Warhammer 40000: Rogue Trader

سری بازی های وارهمر با تکیه بر سبک چند جانبه خود هرساله میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان هستند و همین موضوع سبب شده تا شرکت صاحب امتیاز بازی با همکاری دیگر استودیو های سازنده، سالانه به انتشار نسخه های مختلفی از بازی وارهمر بپردازد. در حال حاضر نسخه جدیدی از این بازی نقش آفرینی تحت عنوان Rogue Trader منتشر شده که قصد داریم شما را با مزایا و معایب اصلی آن آشنا کنیم پس با پایان معرفی بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader با ما تا انتهای این بررسی همراه باشید.

همچنین بخوانید :

بررسی بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader

داستان و سبک بازی در فضای خالی جریان داشته که در واقع میتوان این جهان را یک فضای غول پیکر دانست که میزبان تنوع بالایی از دشمنان بوده است. داستان بازی شما را در بین انبوهی از سیستم های نوین و جهش یافته قرار میدهد که به طرز چشمگیری روی گیم پلی بازی تاثیرگذار هستند.

بازی Warhammer 40000: Rogue Trader

سیستم های بازی در گستره ای بنام Koronus قرار دارند. این مناطق با ترسیم پذیری های عالی خود میزبان زیبایی های بسیاری هستند که در کنار خشونت های بسیار بازی میتوانید شاهد زیبایی های خوبی هم باشید. داستان و گیم پلی بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader علیرغم خشونت های بسیاری که برای شما تدارک دیده است با مناطق خوبی هم همراه بوده که برخی از آنها به مناطق امپریوم شناخته میشوند. این سرزمین ها بخش عظیمی از خلاء را در تاریکی فضا احاطه نموده اند و همین امر سبب شده تا فرصت مناسبی برای تجدید قوای نیروهای تاریکی باشد. نیروهای فرصت طلبی که به محض دستیابی به موقعیت، رحمی در برابر دیگر موجودات نخواهند داشت و حال قرار است در مقابل شما قرار بگیرند.

این بخش از بازی میتواند شما را با نیروهای انبوهی مواجه کند که تا به امروز بسیاری از آنها را ندیده اید. سطوح مختلفی از دشمنان برای شکست شما درنظر گرفته شده زیرا مناطق وسیعی از تاریکی که برای سکونت آنها درنظر گرفته شده بود فرصت مناسبی را برای زاد و ولدشان به ارمغان آورد. نیروهای تاریکی تصمیم دارند بعد از شما به سرزمین و سیاره های دیگری از جمله زمین حمله کنند. در طول گیم پلی بازی تصمیمات بسیاری را باید در نقش یک کاپیتان بگیرید. تصمیماتی که اتخاذ میکنید بسیار مهم و روی روند بازی تاثیرگذار هستند زیرا بازی براساس آنچه که شما تعیین میکنید پیش خواهد رفت. در طول ماموریت های بسیار بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader با سوژه های ریز و درشت بسیاری مواجه خواهید شد که نباید در مقابل آنها رحمی نشان دهید. در واقع تصمیم گیری شما روی ساخت خلق و خو و شخصیتی که آن را مدیریت میکنید تاثیرگذار بوده است و میتواند روند زندگی شخصی او را نیز تغییر دهد. با وفاداری کامل به خدایان خود در نبردها حضور پیدا کنید که قرار است بار دیگر قدرت خدای خود را در میان هزاران دشمن به اثبات برسانید.

برای رویارویی با دشمنان در بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader نیاز به نیروهای مختلفی خواهید داشت. جمع آوری نیرو ملزم داشتن دانشی مفید نسبت به نیروهای سیاره ای بوده که در آن گرفتار شده اید. به همین دلیل یک بخش آموزشی از نیروهای موجود برای شما درنظر گرفته خواهد شد که از این طریق میتوانید به شکل بهتری با قهرمانان بازی آشنا شوید. برخی نیروها و شخصیت های پیش رو خیانت کار هستند و برخی مبارز. این شما هستید که تعیین میکنید از کدام یک در کدام بخش از بازی استفاده کنید. خوشبختانه نیروهای تحت امر شما در بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader میزبان قدرت و مهارت های خاصی هستند که با پشت سر گذاشتن مراحل اولیه میتوانید آنها را ارتقاء دهید و تیمی قدرتمند از قهرمانان را در پایان تشکیل دهید. برای تقویت تیم و نیروهای خود باید منابعی که بازی برایتان درنظر گرفته است را جمع آوری کنید تا بتوانید مجوز ارتقاء و بروزرسانی شخصیت ها را کسب کنید.

همچنین بخوانید :

بازی Warhammer 40000: Rogue Trader

به طور خلاصه بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader را میتوان یک محصول تاکتیکی و نوبتی از سری بازی های ایزومتریک دانست که هدف اصلی شما در طول گیم پلی آن سلاخی دشمنان به هر روشی که دوست دارید بوده است. محیط های زیبای بسیاری برای غلبه شما بر دشمنان درنظر گرفته شده که از این طریق میتوانید شاهد جذابیت های بصری بسیاری باشید. نیروهای متنوعی از قهرمانان آماده به خدمت هستند که با آنها میتوانید تیمی قدرتمند از شخصیت های موجود را جمع آوری کنید تا در نبردهای دشوار و شرایط سخت بازی به پیروزی دست پیدا کنید. Warhammer 40,000: Rogue Trader در واقع یک اقتباس از بازی ویدیویی جدیدی بوده که به پیشینه های خود یعنی وارهمر وفادار بوده ولی میزبان ویژگی و امکانات بیشتری بوده است.

همچنین بخوانید :

طراحی دیدنی و صدای عالی سبب بوجود آمدن گیم پلی خوبی در بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader شده است که اگر از دوست داران بازی های وارهمر هستید پیشنهاد میشود این بازی ویدیویی نقش آفرینی را ساده از دست ندهید.

تاریخ انتشار بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader

این بازی ویدیویی برای 7 دسامبر 2023 یعنی 16 آذر 1402 درنظر گرفته شده است که زمان زیادی تا انتشار رسمی آن باقی نمانده است.

منتخب کاربران

source

توسط