جف کیلی پیرامون حذف World Premiere از The Game Awards توضیح داد

یکی از مواردی که دیگر امسال شاهد حضورش در رویداد The Game Awards نیستیم، استفاده از لفظ World Premiere برای رونمایی از بازی‌ها است.


مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس

جف کیلی (Geoff Keighley) در طی یک پرسش و پاسخ انجام شده در شبکه ویدیویی توییچ در روز یکشنبه توضیح داد که برای نمایشگاه The Game Awards امسال، برگزارکنندگان می‌خواهند که تمام نمایش‌های بازی آن، چه آن‌هایی که پیش‌تر رونمایی شده بوده‌اند و چه بازی‌هایی که قرار است برای اولین بار به نمایش دربیایند، بتوانند در کنار هم در این رویداد بایستند.

The Game Awards

کیلی در پاسخ به سوال یکی از بینندگان در مورد تعداد نمایش‌های World Premiere که عموم مردم باید از The Game Awards 2023 انتظار داشته باشند، پاسخ داد:

نمی‌دانم [آیا به همان میزان سال کذشته خواهد بود یا خیر]. در حقیقت حساب نکردم. من هم فکر می‌کنم تعداد آن‌ها زیاد باشد، اما نمی‌دانم… همچنین، World Premiere چیست؟ در واقع، امسال خواهید دید، ما اغلب آن واژه‌ها را می‌گذاریم، «World Premiere و امثالهم»… ما به نوعی از آن دور می‌شویم، فقط به این دلیل که همه چیز به یک نوع نگاه می‌شود؛ «آیا این بازی برای اولین بار نشان داده می‌شود؟» آیا تیزر یا اعلامیه خواهد بود؟» و غیره. بنابراین ما همه آن را به عنوان یک محتوای بازی عالی در نظر می‌گیریم.

مجری و تهیه کننده گفت که بینندگان باید انتظار داشته باشند زمان اجرا و میزان محتوا مشابه سال های گذشته باشد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این مراسم، وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]


بالدورز گیت ۳ بهترین بازی ساله؟

فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us باز هم تاخیر خورد - ویجیاتو

source

توسط