امنیت رویداد ‌The Game Awards برای جلوگیری از هرگونه مزاحمتی تشدید خواهد شد

اتفاقی که در دو رویداد مهم قبلی جف کیلی (Geoff Keighley) افتاد، باعث شد تا امنیت رویداد The Game Awards سال جاری بیشتر از قبل شود.


مطلب پیشنهادی:چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه بر سر دو مردعنکبوتی خواهد آمد؟
چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟

هم رویداد The Game Awards 2022 و هم نمایش شب افتتاحیه رویداد گیمزکام امسال، هر دو توسط افراد غیر صلاحیت‌داری که نباید روی صحنه حضور پیدا می‌کرده‌اند، با حواشی‌های مختلفی به پایان رسید. از یک طرف پیروزی سازندگان بازی Elden Ring در جشنواره بهترین بازی سال گذشته به حاشیه رفت؛ از طرف دیگر در افتتاحیه گیمزکام نیز فردی که درباره GTA 6 شاکی بود ایجاد مزاحمت کرد.

The Game Awards

این حوادث، نگرانی‌هایی را در مورد امنیت جف کیلی و سایر مهمانانی که برای اهدا و دریافت جوایز به صحنه می‌روند و در مورد بازی‌های آینده صحبت می‌کنند، افزایش داده است. در جریان یک استریم زنده از پرسش و پاسخ اخیر که در شبکه ویدیویی توییچ انجام شد، از کیلی پرسیده شد که آیا اقدامات امنیتی بیشتری را برای رویداد The Game Awards امسال انجام خواهد داد تا از حادثه‌های مشابه جلوگیری کند؟

کیلی در پاسخ به این سوال جواب مثبت داد، اما توضیح نداد که چه تدابیر امنیتی در نظر گرفته تا به این صورت، افرادی که قصد دارند دوباره امنیت مراسم را به سخره گرفته و آن را به حاشیه ببرند، از پیش برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام ندهند. کیلی می‌گوید:

ما قطعاً برنامه‌هایی داریم و سعی می‌کنیم تمام تلاشمان را برای حفظ امنیت انجام دهیم. نه تنها امنیت من، بلکه همه کسانی که برنامه را تماشا می‌کنند یعنی تماشاگران، مردم شرکت‌کننده در رویداد و همه چیز باید به صورت کامل انجام شود. مطمئناً این چیزی است که ما به آن فکر می‌کنیم. ما از نگرانی [شما در خصوص این موضوع] قدردانی می‌کنیم.

با این حال باید صبر کرد و دید که تیم امنیتی و خود جف کیلی آیا تدابیر امنیتی درست و حسابی برقرار کرده‌اند که بخواهند جلوی واقعه‌های مشابه را هم برای مراسم پیش رو و هم در آینده بگیرند یا خیر. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این مراسم، وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین تلویزیون‌ برای پلی‌ استیشن ۵تجربه‌ بصری ایده‌آل!
راهنمای خرید بهترین تلویزیون‌ برای پلی‌ استیشن ۵


بالدورز گیت ۳ بهترین بازی ساله؟

فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us باز هم تاخیر خورد - ویجیاتو

source

توسط