پس از مدت‌ها انتظار بالاخره کمپانی نتفلیکس از نخستین تیزر فصل دوم انیمیشن Arcane رونمایی و تاریخ پخش آن را اعلام کرده است.

انیمیشن سریال Arcane (آرکین) یکی از متفاوت‌ترین آثار مرتبط با بازی‌هایی ویدیویی بود که در اصل اقتباسی از دنیا و شخصیت‌های عنوان League of Legends (لیگ افسانه‌ها) محسوب می‌شود که در سال ۲۰۲۱ با همکاری کمپانی نتفلیکس و استودیو راین گیمز ساخته و پخش شد. مجموعه‌ای ۹ قسمتی که نه تنها با بازخورد کم‌نظیری از سوی مخاطبین مواجه شد و رکوردهای متعددی را به ثبت رساند، بلکه جوایز گوناگونی را نیز دریافت کرد تا به موفقیتی تاریخی و تمام عیار برای این غول سرویس استریم تبدیل شود.

حال پس از گذشت ۲ سال بالاخره می‌توانیم شاهد نخستین تیزر رسمی از فصل دوم Arcane با تمرکز بر شخصیت جینکس باشیم. شخصیتی که تراژدی دردناکی را در فصل نخست تجربه نمود و از کودکی معصوم به دختری بی‌رحم و دیوانه بدل گشت تا در نهایت در مقابل خواهر و باقی مردم سرزمین پیلتوور قرار بگیرد.

در ادامه می‌توانید به مشاهده این تیزر بپردازید.

از مهمترین مسائلی که در محبوبیت این مجموعه تلویزیونی نقش داشت، می‌توان به صداگذاری جذاب شخصیت‌ها، جلوه‌های بصری خارق‌العاده و استفاده از موسیقی‌های گوش‌نوازی بود که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد. نتفلیکس و رایت گیمز با فصل دوم مسیر سختی را در پیش خواهند داشت؛ زیرا نه تنها باید المان‌های به کار گرفته شده را بهبود داده و کیفیت ارزشمندتری را به ارمغان بیاورند، بلکه می‌بایست تا ویژگی‌های جدیدی را نیز به معرض نمایش گذاشته تا از بروز روندی تکراری جلوگیری نمایند.

طرفداران بازی لیگ افسانه‌ها و انیمیشن سریالی Arcane در ماه نوامبر ۲۰۲۴ (آبان ۱۴۰۳) می‌توانند شاهد پخش فصل دوم این مجموعه از سوی سرویس استریم نتفلیکس باشند.

منبع: کولایدر


source

توسط